Krijg jij er energie van om, vanuit de kaders van de wet- en regelgeving, te zoeken naar manieren om de administratieve lasten in de organisatie te verlagen? Wil jij een drijvende veer zijn achter een goedlopend bedrijf? Dan is deze functie wellicht iets voor jou!
Wij zijn opzoek naar HR- en administratieve organisatie medewerker voor 24 uur in de week, bij voorkeur op de maandag, dinsdag en donderdag. Dit zal voor een periode van ongeveer 6 maanden zijn, ter vervanging van zwangerschapsverlof. De startdatum ligt in oktober/november. De exacte datum zal in overleg gaan.
Als HR- en administratieve organisatie medewerker leidt en draag je bij aan het volledige administratieve en logistieke proces en de (door)ontwikkeling van onze organisatie.
Je biedt je expertise en advies over wet- en regelgeving, HR, je ontwikkelt beleid en maakt een doorvertaling naar optimale (registratie)processen en werkbare instructies. Het doel is om het gehele proces van administratieve en HR ondersteuning van inkoop tot facturatie vlekkeloos te laten verlopen.
Functie eisen:
We zoeken een collega die goed is in het organiseren en optimaliseren van beleidsprocessen, kan analyseren en signaleren op kansen en knelpunten, resultaatgericht is en verantwoordelijkheid geeft en neemt. Wij bieden jou een uitdagende baan in een professionele werkomgeving en een marktconform salaris.
Herken jij jezelf in de functieomschrijving en kun je niet wachten om aan de slag te gaan? Stuur dan nu je sollicitatiebrief met cv naar danielle@koningskind.nl